Усі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.
На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 до 5 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.
Гарантійний ремонт товару.
Якщо у гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар.
Якщо в гарантійний період придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру обов'язково з відміткою у тому, що має «Суттєвий недолік» і сервісний центр неспроможен усунути заявлену несправність, тому товар підлягає обміну.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадку:
- нарушения сохранности гарантийных пломб;
- наличия механических и иных повреждений, возникших вследствие умышленных или неосторожных действий покупателя или третьих лиц;
- нарушения правил использования, изложенных в эксплуатационных документах;
- несанкционированного вскрытия, ремонта или изменения внутренних коммуникаций и компонентов товара, изменения конструкций или схемы товара;
- неправильного заполнения гарантийного талона;
- если серийный номер, находящийся в памяти изделия, изменён, стёрт или не может быть установлен.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
Список авторізованих виробниками сервісних центрів.
Список авторизованих сервісних центрів вказаний в оригінальному гарантійному талоні, якщо ви не змогли його знайти або у вас виникли якісь складнощі – ви можете уточнити актуальну адресу сервісного центру у наших експертів.
Повернення товарів проводиться в наступному порядку:
А також повинно бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність та всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- заводське маркування.